18:30 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کره جنوبی

نرخ رسمی ۴۷ ارز ثابت ماند
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
درآمد ۲۲.۴ هزار دلاری پسر ۱۲ ساله کره ای از بورس و رویای وران بافت
نماد برتر- پسر ۱۲ ساله کره ای با وجود ریزش اخیر بورس کره توانست با سبد سهام متشکل از سه شرکت مشهور به درآمد ۲۲.۴ هزار دلار برسد .
پیش بینی افزایش مصرف و تولید فولاد و مهم‌ترین فرصت های شرکت های ایرانی
نماد برتر- تحلیلگر ارشد بین‌المللی صنایع معدنی با اعلام پیش بینی رشد مصرف و تولید فولاد در سال ۲۰۲۱ ، مهم‌ترین فرصت های صنعت فولاد ایران در آسیا ، اروپا و خاورمیانه را معرفی کرد.
نرخ رسمی ۴۷ ارز ثابت ماند
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها ثابت ماند.
پرداخت بدهی ایران به سازمان ملل از دارایی‌های بلوکه شده در سئول
نماد برتر- مقام وزارت خارجه کره جنوبی از نهایی شدن رایزنی های سئول با واشنگتن برای پرداخت بدهی ایران به سازمان ملل از محل دارایی های بلوکه شده خبر داد.
نرخ رسمی ۴۷ ارز ثابت ماند
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ تمام ارزها نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
نرخ رسمی ۲۸ ارز افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۹ ارز کاهش و ۲۸ ارز افزایش یافت؛ نرخ ۱۰ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی یورو و پوند افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۱ ارز کاهش و ۲۴ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی یورو و پوند کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۲ ارز کاهش و ۱۳ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی ۲۴ ارز کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۴ ارز کاهش و ۱۱ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۲ ارز نیز ثابت ماند.
 نرخ رسمی ارز در نخستین روز بهمن
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۵ ارز کاهش و ۳۱ ارز افزایش یافت و نیز نرخ ۱۱ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی یورو و پوند افزایش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۱۱ ارز کاهش و ۲۲ ارز افزایش یافت و نرخ ۱۴ ارز نیز ثابت ماند.
نرخ رسمی ۲۶ ارز کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۶ ارز کاهش و ۸ ارز افزایش یافت. نرخ ۱۳ ارز نیز ثابت ماند.
ارزش برندهای معروف دنیا
نماد برتر- بیشتر برندهای با ارزش دنیا آمریکایی هستند.
نرخ رسمی یورو و پوند کاهش یافت
نماد برتر- بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۷ ارز را برای امروز اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۲ ارز کاهش و ۱۶ ارز افزایش یافت. نرخ ۹ ارز نیز ثابت ماند.